فکر نمی کردم بتوانم در یک بازی 5 Ú¯Ù„ بزنم/امسال اقای Ú¯Ù„ Ù…ÛŒ شوم

فکر نمی کردم بتوانم در یک بازی 5 گل بزنم/امسال اقای گل می شوم




 

 


فکر نمی کردم بتوانم در یک بازی 5 گل بزنم/امسال اقای گل می شوم


تاریخ : یکشنبه ،
24 مرداد 1389

بعد از رضا عنایتی که 7 گل به استقلال اهواز زد و محسن خلیلی که 5 بار دروزاه راه آهن را باز کرد حالا در رتبه سوم بازیکنانی قرار دارد که در یک بازی بیش از 4 گل به ثمر رسانده اند.
صحبت از ادینهو است.بازیکن برزیلی مس کرمان که روز گذشته و در بازی با شهرداری تبریز کاری کرد تا هم بقای سرمربی مس در این تیم را تضمین کند و هم طلسم را بشکند و مس کرمان پس از 3 هفته طعم پیروزی را بچشد.با این حال خودش عقیده دارد که هرگز تصور اینکه در یک بازی بیش از 4 گل بزند را نمی کرده است.

این اتفاق که بازیکنی 5 بار دروازه حریفان را باز کند در فوتبال ایران افتاده است.قبل از تو رضا عنایتی و محسن خلیلی هر کدام به ترتیب 7 و 5 بار در یک بازی برای تیمشان گل زنی کرده اند؟
از اتفاقی که افتاده خیلی خوشحالم.اما باید راستش را بگویم.هرگز فکر نمی کردم که بتوانم در یک بازی 5 گل بزنم.دوست دارم این 5 گل را به مردم خوب کرمان تقدیم کنم.

این5 گل برای مس ازهرحیث اهمیت دارد.خیلی ها معتقدند که صمد مرفاوی با همین 5 گل تو از اخراج شدن نجات پیدا کرد.مس هم سه هفته بود که نتیجه نمی گرفت و شرایط در کل به هم ریخته بود.

این حرف که گل های من باعث ابقای مرفاوی شد را شخصا قبول ندارم.مس سه هفته بود که نتیجه نمی گرفت و همین یک دلیل کافی بود تا روی اعصاب همه تلنگر بزند.البته وضعیت بد ما در جدول رده بندی موجب شده تا با انگیزه بیشتری در بازی ها حاضر شویم.
کمی بیشتر در مورد گل هایی که زدی حرف می زنی؟
وقتی من در دقیقه سوم از روی یک ضربه کاشته گل زدم مطمئن شدم که این بازی را ما می بریم.با آنکه هرگز فکر زدن پنج گل را نمی کردم اما از اینکه هواداران مس با این پیروزی خوشحال شدند راضی هستم.

هرچند الان خیلی زود است اما ادینهو به نظر خودش می تواند آقای گل لیگ برتر ایران شود؟
فعلا که در صدر جدول گلزنان هستم و و امید زیادی به رسیدن به این عنوان دارم.این 5 گل باعث شد تا تفاضل گل مس در جدول رده بندی هم صفر شود.من سال گذشته هم می توانستم آقای گل شوم اما درمیانه های فصل مصدوم شدم و کمی بدشانسی آوردم.خوشبختانه امسال شرایطم خوب است و اگر مشکلی پیش نیاید آقای گلی این فصل لیگ برتر برای من است.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل